Citat av episka Steven Adler

Jag har snöat in lite på Guns N' Roses och när jag var på ICA i förrgår så hittade jag deras biografi som heter "Welcome to the Jungle" skriven av Stehpen Davis. Jag brukar egentligen hata att läsa böcker det är verkligen inte min grej men den verkade intressant och mamma blev väldigt glad när jag ville köpa en bok hah! Så jag började läsa den igår och på sidan 29 hittade jag gårdagens citat det var så himla klockrent LOVE IT!!

Citat sidan 29:
"När jag var tolv, tretton år gammal, bodde jag i Hollywood vid Santa Monica Boulevard och Fairfax. Och Santa Monica Boulevard var ett väldigt homosexuellt område ... där killar raggar killar för, typ, sex ... Så Slash bodde på Sweetzer och jag bodde på North Hayworth, och ett par gånger när jag var på väg dit, när jag gick nedför gatan, fick jag en avsugning av någon snubbe. Jag var, typ, tonåring ... och ens flickvänner gjorde inte det än ... så jag kunde bli hög tillsammans med någon, och få en avsugning. Jag var tretton. Vadå? Hände det bara mig?"


Over and out Jasmiii♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0