Helgens trevligheter; lördag

Denna härliga dag vaknade jag upp hos Madde och var rätt schleeten det ska jag inte sticka under stolen med hah! Tog bussen som gick 11:05 för att jag skulle hem och hjälpa till moder min med att städa huset, (vilket verkligen behövdes men inte gjordes).  Vi åkte iväg till Barkaby och tittade på möbler till uterummet, men hittade inget som verkligen skrek WOOW! Men däremot hittade vi en riktigt mysig och egen butik som heter Chilli. Den butik hade verkligen allt som jag ville ha :o älskar den helt enkelt! Vi köpte världens goaste filt som inte går att beskriva med ord, kan bara säga att man får haha ”filt-orgasm” av den, så himla mysig är den!

 

När jag kom hem sen så drog jag och mamma till stallet och det regnade -.- + att jag red utomhus så blev dyngsur hehe… och efter det åkte vi och solade, eftersom solen inte är ute så får man ta till andra knep för att bli brun ;D

 

Hade lovat mig själv att gå och lägga mig tidigt i dag men så blev det icke (förvånad NEJ), satt istället inne på fb, msn etc och chattade med min lösaktiga kompiskrets. Sen helt plösligt skriver söta lila lilla Jessica om jag vill följa med henne till stan och säga hejdå till hennes söta små norrmän och det kan man ju inte säga nej till direkt hihi. De hette tydligen Björn, Jörn och Paul hahah söta!

 

Over and out Jasmiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0