Helgens trevligheter; söndag

Eftersom jag skulle vara med Jessica inne i stan idag så hade jag ställt klockan på 09:15 så att jag skulle hinna vakna och duscha mm… men haha det gick inte riktigt som planerat. Min klocka ringde aldrig och jag vaknade 10:50 = 15minuter innan min buss gick! :o så jag praktiskttaget hoppade upp ur sängen, slängde på mig kläderna och borstade tänderna… och såklart bad mamma att akut skjutsa upp mig till bussen. Jag fattar fortfarande inte riktigt hur jag lyckades men det gjorde jag hah! :D Inne i stan satte vi oss nere i Kungshallen och jag åt falafel och Jessica en kyckling rätt med pesto och pinjenötter. Dock så dök aldrig de norska killarna upp så vi mötte upp dem vid Centralen istället och umgicks med dem i haha typ 15min xD men det var trevligt ändå och jag fick några timmar att gå på dagen. Och när jag kom hem slocknade jag i soffan och sov i haha 3 timmar tror jag :O så när jag vaknade var klockan redan 7 och time for stallet, men jag borstade bara för det var för sent att rida och jag var alldeles för trött.

 

Runt halv 10 på kvällen stack jag över till Erik och tittade på film och snackade. Vi såg Exorcisten vilket var en haha ganska random film som jag inte förstår kan hamna under genren ”SKRÄCK”. Sen så gick vi ut för att någon behövde r**a. Så vi satte oss i ett par gungor och snackade i kanske 1 ½ timme, det var en helt underbar kväll och om jag hade varit kär i Erik så hade jag helt klart hoppat på honom och haft sex med honom, haha! Men nu är jag ju inte det så ni kan alla vara lugna ;) Det små duggade hela tiden och blåste men det var varma vindar så jag frös inte, och himlen var helt fantastisk den var både svart och djup blå, rena rama skräckfilms vädret. När vi satt där på gungorna i mörkret och hade deeptalk ville jag aldrig att kvällen skulle ta slut. Men när klockan slog 2 tror jag gick vi in igen och Erik hade högläsning för mig av en så himla fin novell eller serie som jag verkligen tycker om, och när man får det med en sådan inlevelse och höra bakgrundsberättelsen så skojjar jag inte man får tårar i ögonen. Så vi satt där i hans källare, hade tre tända ljus och inga lampor tända och bara kände in känslan.. hur underbart som helst.

 

Jag tror jag åkte hem vid 3 tiden och sen var det dags för moi att kram kudden i några timmar.

 

Over and out Jasmiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0