It's never too late...

Kvällen blev inte riktigt som planerad. Jag skulle egentligen bara rida ut i skogen med Cassis (min häst) idag men det blev inte riktigt så för min hopptränare frågade om jag ville hoppa vilket jag verkligen inte sa nej till… liksom gratis privat lektion JA TACK!!! Träningen gick finfint och jag var genom blöt av svett (usch), kom hem runt halv 9 vilket är skrattretande eftersom jag åkte till stallet innan 6 :o Hemma åt jag middag och satt som vanligt framför teven. Sen ville jag visa min familj en kortfilm som jag såg hemma hos Erik natten innan, en jättefin film som heter Everything is poetry baby. En helt makalös film önskar att kärlek kunde vara så fint. Aja, familjen tyckte iaf om filmen, och vi hade ett litet YouTube-maraton hela kvällen. Jesper (min bror) sa att vi skulle checka in ett klipp som heter ”Killer Spoon” eller vad det nu var och haha har inte skrattat så mkt i hela mitt liv tror jag xD eller nu tog jag kanske i men iaf den var epic! Ska länka båda i ett annat inlägg sen. När jag skulle in i köket för att hämta något att dricka (saft) så såg jag att Erik smsat mig och ringt mig 5 gånger ! hhhahahahaah jag började garva och ringde upp honom och han var i stort behov av en björntjänst från mig… mer säger jag inte.

 

Hemma hos honom var hans 4 kompisar; Stockman, Benjamin, Mark och Stekek. De spelade Fifa 10 och Guitar Hero xD älskar att jag var ensam tjej och helt ointresserad av deras spelande men det var mysigt. När klockan var 01:40 tror jag så bestämde vi oss för att ta en promenad vilket var mysigt. Eftersom roslagsbanan slutat gått för natten så gick vi alla 6 på spåret och pratade, vi kom hem igen vid 3 tiden. Sen fortsatte de sin ”fotbolls turnering” haha! Och jag drog hem vid halv 5 på morgen hehe.. vilket inte var planerat alls. De andra tyckte inte att det var någon idé att sova så de dygnade tror jag xD

 

Over and out Jasmiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0