Måndag = banta (?)

Jag hade ställt klockan på 08:00, fråga mig inte varför jag är bara cp. Gick inte upp när klockan ringde och vaknade igen vid 11 snåret… oups! Och sen dess har jag gått omkring och varit en slowmotion zombie, skojjar inte jag vet inte om det är vädret eller mina dåliga sovvanor men när jag ätit frukost så la jag mig i soffan och somnade :o men vaknade igen efter 30minuter av att pappa ringde på hemtelefonen och ville att jag skulle hjälpa honom med att betala en sak på en liten gul dosa. Han sa vad jag skulle skriva in och när vi kom till kredit elr om det stod kontant så sa han att jag skulle skriva 25 000;-, och jag ba – You said w00t!? men då hade de tydligen köpt en fucking jävla båt när de ändå hade vägarna förbi Justerö, så istället för att bara köpa stolar och bord till vår lilla uteplats så kom de hem med en fucking jävla båt x’D haha mina föräldrar är bara så himla underbart sköna! ÄLSKAR DEM!

 

Sitter fortfarande i soffan och degar, vill göra något men orkar inte…

 

Over and out Jasmiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0