saknar dig så otroligt mycket!

Detta skrev jag och carrue till varandra på face book dagen innan (tror jag) hon åkte till spanien för att vara borta HELA sommaren. Jag saknar hene jättemycket just nu och så hittade jag den här haha så himla underbar xD

Caroline Knebep Orre jag packar, vad ska man INTE packa när man är borta 9 veckor? hur ska allt få plats :o? jag saknar redan min jasmi jättemycket :/ ♥♥♥♥♥

för ungefär en timme sedan · Kommentera

Du gillar detta

 

Jasmine Smörblomman Blom

saknar dig också redan bästastebästastevännen!!! :'/ ♥♥♥♥♥ men har du inte tvättmaskin dit du ska ? (:

för ungefär en timme sedan


Caroline Knebep Orre

detsamma!!!!! ♥♥♥♥♥ jo det har jag, eller inte i alicante men i lugo och altea går det nog att ordna! men det är så svårt att välja ut vad jag ska ha med mig.. hehe.. men ääsch jag får fixa det nu :D

för ungefär en timme sedan

 

Jasmine Smörblomman Blom

ta med dig sexiga underkläder, skyhöga klackar, svala men snygga kläder och massa kondomer så ska du nog se att du klarar dig ;) höhöh! ♥♥♥♥♥♥♥

för 6 minuter sedan

 

Caroline Knebep Orre

HAHHAHAHAHAH det är den jasmine jag känner ! alltid lika schöööön (aa) :'D ♥♥♥♥♥♥♥♥

för 2 minuter sedan


Jasmine Smörblomman Blom

hahahaha vad annars, erkänn du hade glömt kondomerna om jag inte påmint dig ;)

HAHAHAHA ♥♥♥♥♥♥♥

för 4 minuter sedan

 

Caroline Knebep Orre

hahahah självklart ;) jag är faktiskt lite om och kring mig just nu känner jag. HAHAHHAHA ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

52 sekunder sedan



SAKNAR DIG VÄNNEN OTROLIGT JÄVLA MYCKET!! :')

♥Over and out Jasmiii♥

Caroline Knebep Orre jag packar, vad ska man INTE packa när man är borta 9 veckor? hur ska allt få plats :o? jag saknar redan min jasmi jättemycket :/ ♥♥♥♥♥

Formulärets överkant

för ungefär en timme sedan · Kommentera

Du gillar detta.

Jasmine Smörblomman BlomJasmine Smörblomman Blom

saknar dig också redan bästastebästastevännen!!! :'/ ♥♥♥♥♥ men har du inte tvättmaskin dit du ska ? (:

för ungefär en timme sedan

Caroline Knebep Orre

Caroline Knebep Orre

detsamma!!!!! ♥♥♥♥♥ jo det har jag, eller inte i alicante men i lugo och altea går det nog att ordna! men det är så svårt att välja ut vad jag ska ha med mig.. hehe.. men ääsch jag får fixa det nu :D

för ungefär en timme sedan

Jasmine Smörblomman BlomJasmine Smörblomman Blom

ta med dig sexiga underkläder, skyhöga klackar, svala men snygga kläder och massa kondomer så ska du nog se att du klarar dig ;) höhöh! ♥♥♥♥♥♥♥

för 6 minuter sedan

Caroline Knebep OrreCaroline Knebep Orre

HAHHAHAHAHAH det är den jasmine jag känner ! alltid lika schöööön (aa) :'D ♥♥♥♥♥♥♥♥

för 2 minuter sedan

Jasmine Smörblomman Blom

Jasmine Smörblomman Blom

hahahaha vad annars, erkänn du hade glömt kondomerna om jag inte påmint dig ;)

HAHAHAHA ♥♥♥♥♥♥♥

för 4 minuter sedan

Caroline Knebep OrreCaroline Knebep Orre

hahahah självklart ;) jag är faktiskt lite om och kring mig just nu känner jag. HAHAHHAHA ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

52 sekunder sedan


Kommentarer
Postat av: carbananue

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÄLSKLING DET HÄR GJORDE SERIÖST MIN DAG!!!!!!! :') vi är så sjukt klockrena, alltså DET ÄR SÅ! JAG SAKNAR DIG SÅ SJUUUUKT MYCKET :( skulle göra allt för att åka och träffa dig NU! I LOOOVE YOOOU bästabästavän <333333333333

2010-07-23 @ 12:14:40
URL: http://carzospain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0