*suck*

Ja ha då har det hänt igen då... "the holy moment" då man blir dumpad. Jag vet inte vad som är värst, att känna sig helt förödmjukad och ensam, tiden innan då man börjar förstå att något är fel då man bara tycker att allt känns iskallt eller sättet man blir dumpad på?

Ja jag vet inte vad jag ska säga just nu, känner mig bara helt tom... killar är svin som jag nog aldrig riktigt kommer förstå mig på. Antingen så tänker de med kuken eller ingenting alls. Egentligen så bryr jag mig inte så mycket men jag känner att det kunnat göras på ett snällare och mer humant sätt, menmen REHAB IS FOR QUITTERS! Jag behöver ingen man vid min sida för att känna mig speciell, det gör jag ändå för jag har alltid mina fina kompisar till hands ♥ Visst man kan inte alltid vara på topp, men när såna här saker händer önskar i alla fall jag att jag bara kunde gömma mig under täcket ett tag och inte komma fram förrän allt känns bra igen...

 

Over and out Jasmiii♥


Kommentarer
Postat av: carbananue

ääääälskade vän <3333 :( har inte pratat med dig så mycket på senaste så jag vet inte riktigt allt som händer, men jag säger bara att jag finns ALLTID vid din sida och för mig är du speciell :') killar är svin, så är det bara ! men det kommer bli bättre och om han gör på ett sånt sätt så var han inte värd dig överhuvudtaget för du förtjänar den bästa! <3333

2010-07-23 @ 12:20:23
URL: http://carzospain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0