the hole story about seeing somebody and then get dumped..

Varje dag har jag suttit och tänkt på ”hmm.. fan jag kanske borde ta och slänga upp ett blogginlägg” men asså jag orkar inte, så sorgligt är det faktiskt. Jag har så himla mycket mer att göra på dagarna att när jag väl sitter framför datorn så orkar jag inte. Men nu ska jag köra en kort update J

Förra veckan:

 

V. 28


Onsdag: Då var jag hemma hos gulliga Malin, och där var även alltid lika glada Jennifer. Där chillade vi gaalet utomhus vid poolen och så kom vi fram till att eftersom det är runt 29 grader om nätterna varför hostar vi inte ett litet ”poolparty”? Malins pappa skulle komma hem på fredag kvällen så vi fick hastigt skicka inbjudan till en massa människor dock så visade det sig att alla skulle resa bort på fredags morgonen vilket sög balle! Men några fick vi ihop i alla fall. Senare på kvällen roade vi oss med att haha… usch jag skäms… vi satt inne på… haha här kommer det… chatt roulette xD Och det var faktiskt gaalet kul! :D Vi fick självklart klicka bort en heldel äckliga killar med sneda snoppar men det var det värt för vi hamnade hos värsta svärmors drömmen från Connecticut-USA. Vi kunde höra honom men han kunde inte höra oss tre så medans han satt och babblade på om ja gud vet vad så var vi tvungna att skriva haha. Han satt t.o.m. och sjöng och spelade gitarr för oss hihi.


Torsdag: Dagen då ”poolpartyt” ägde rum. Jag hade köpt grönsaker att dippa och Malin chips så vi kompletterade varandra bra! Det som bara var sorligt var att det råkade bli värsta korv festen… vi blev 12killar och haha 3 tjejer… woohoo!! Vi tjejer uppskattade det men jag vet inte om killarna gjorde det, hehe. Innan alla kom så satt vi inne på chatt roulette igen, där jag skrev med en riktigt gullig fransos, som jag faktiskt fortfarande skriver med xD haha så sööt! Vi satt mest och pratade och senare runt tolv kvart över tolv så satte vi på oss våra badkläder och badade. Det var varmt och skönt och vi körde herren på täppan J Tror att jag kom hem till min säng runt halv 3.

 

Fredag: Den dagen så kom Fredrik hem från sitt landställe och vi skulle egentligen ha umgåtts men det visade sig att mamma och pappa skulle in till båten så jag följde med dem. Det blev en jättemysig kväll, vi gick till en pub och jag drack cider och mina föräldrar öl. Kvällen var riktigt var och vi behövde inga värmedynor i sängarna. På kvällen kunde jag inte sova så jag läste Guns N’ Roses boken fram till 1.

 

Lördag dag: Mamma och jag hade pratat om att gå inne i stan och shoppa så det gjorde vi och vi fick t.o.m. med oss pappa :o Jag sa att vi skulle titta på t-shirts åt pappa för att stackaren knappt har några och det gick han med på. Men när vi var inne på Weekday höll han på att banga för att han såg att en t-shirt kostade 300kr… oj va mkt sa jag och gav honom en bitch blick haha! Det blev ingen tröja där inne för honom men ett par rosa/röda jeans köpte han, haha min pappa är underbar (a) Jag köpte dock liite mer heh.. Det blev ett par ljusa lappade jeans som var nedsatta från 600kr med 75%, ett par vita sneakers som var nedsatta från 350kr med 75% och en medelhavsblå färgad bikini för 300kr.

 

Lördag kväll: Jag och Jos hade tänkt dra ihop lite folk för att chilla vid Ängsan men det var lite dåligt väder och såg ut som att det skulle regna så jag föreslog att vi alla kunde vara inne vid båten istället. Dock så visade det sig att Jos lillebror konfirmerades den dagen och att hela släkten skulle vara hemma hos dem så hon kunde inte joina längre :/ Men jag fortsatte på egenhand och bjöd in lite härligt folk och bad Fredrik att ta med sig vänner till honom också. Det resulterade till att vi blev runt 16personer tror jag och det blev riktigt lyckat + att jag inte drack på hela kvällen :D *stolt*


Söndag dag: Nike min kusin stannade kvar på båten med mig över natten och det var skönt för vi har inte umgåtts normalt sen förra sommaren :o så på kvällen snackade vi ihop oss och sa att vi inte kunde gå runt och vara ”fiender” för vi har ändå känt varandra sen jag var 3 månader och hon 0, så nu har vi börjat om på ny kula eller nytt kapitel J

 

Söndag kväll: På kvällen åkte jag och Fredrik hem till Malin och de spelade gitarr och jag satt och myste med Fredrik i sängen. Det var på den tiden då vi fortfarande vad säger man umgicks(?) aja vi hade det mysigt i alla fall J och Malin var jättegullig mot oss, hon sa typ att hon skulle fixa lite saker så hon gick ut ur rummet och stängde dörren så att vi två kunde vara ”för oss själva”. Sen knackade hon på dörren innan hon gick in, hihi så himla söt! Vid 1 så skjutsade jag hem Fredrik på min moppe och sa god natt och kysstes. Sen hörde han inte av sig något mer……

 

V.29


Måndag: På dagen var jag med Jos och Mattias i Täby Centrum och bara hängde, smsade även Erik vad han gjorde och det visade sig att han var inne på U-turn och shoppade kläder så vi frågade om han ville komma hem till mig och bada jacuzzi vilket han inte bangade på eftersom han var så jävla bakis fortfarande efter Arvika festivalen haha! Vid 5 så var det dags för att träffa tjejerna. Jag och de andra tjejerna från klassen skulle vara hemma hos Jessica och äta middag och så blev det självklart massa skit snack. vi ringde även hem till ett svin, men förövrigt hade vi det übermysigt! Och så bestämde vi oss för att vi skulle vara hemma hos mig på onsdag och bada jacuzzi J

 

Tisdag: Haha fan va pinsamt jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde i tisdags x’D Tror att det var då som jag hade det så himla tråkigt att jag t.o.m. följde med min pappa till Bygg Max för att köpa virke till vår ny lilla mysiga ute plats J Och sen på kvällen hoppade jag med min söta lilla häst för första gången på 4 veckor tror jag shit! Och hon var jättefin.

 

Onsdag: På dagen hjälpte jag mig älskade far att bygga klar trallen runt jacuzzin, så jag gick omkring och lökade i min älskade bikini. Jag fick i uppgift att lägga sten haha jag duger inte till mer tydligen x) När jag satt och åt middag på kvällen sen så kom Emelie, Sara och Jessica gående på min veranda och haha jag hade fortfarande ridkläder på mig. Efter jag bytt om så var jag tvungen att hämta Jos uppe vid bussen sen kunde vi chilla galet. Tror vi badade jacuzzi i 2-2½ timmar. Jessica väntade på ett telefonsamtal och jag på ett sms, men sen tröttnade jag och ringde upp ursäkta språket men skitstöveln till kille men han vägrade svara. Tjejerna gick vid halv tolv tiden J

 

Torsdag: Den här dagen var jag trött på att Fredrik total dissade mig så jag skrev till honom på fb och hoppades på att han skulle svara, och mycket riktigt jag fick ett svar. Ett rätt puckat och inte så givande svar. Det enda som var solklart var att han inte ville träffa mig något mer… life’s hard!

 

Over and out Jasmiii♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0