utgång

Usch det är exakt 1 månad kvar tills skolan börjar insåg jag nyss när jag tittade i min almanacka :< Det suger!!

Så för att få tankarna på andra håll ska jag hem till Madde och chilla lite. :) Och träffa denna där som jag driver denna blogg med som ni inte får så många inlägg av :P Jos åker nämligen bort i natt i 1 veckas tid, åh jag kommer sakna henne. Men när hon kommer tillbaka så kommer jag säga åt henne att åka tillbaka till Turkland för hon kommer vara äckligt brun! -.-

Taggad är jag iaf och jag tar bussen som går 21:36 från Hagmovägen.
OCH NU SKA JAG ÄTA LASANGE!!
muuuuuuuuuuuuumma!

Over and out Jasmiii

Kommentarer
Postat av: carbananue

LASAGNE!!!! :o mmmhmhhmmmm! jag vill också ha hahah! men tänk såhär istället, sommarlovet är 10 veckor och om det då är 4 kvar så är det bara lite mindre än hälften, vilket betyder att HALVA SOMMARLOVET ÄR KVAR!!! :D det hade kunnat vara en vecka kvar liksom :( fast jag fattar vad du menar och det suger... <3

2010-07-24 @ 12:29:10
URL: http://carzospain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0